Для фізичних осіб – кінцевих споживачів
Cпоживач – фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов’язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов’язків найманого працівника.
В будь-якій ситуації ми намагатимемось знайти таке рішення, щоб ти, наш любий покупцю, залишився задоволеним.
Однак, ми зобов’язані нагадати кілька моментів, щоб наша взаємодія відбулась максимально швидко і ефективно, а сам процес обміну чи повернення не затьмарив радості від нової покупки.
Отже, стосунки покупця (споживача) і продавця, зокрема в частині повернення і обміну товару, регулюються Законом України “Про захист прав споживачів”.
Основні моменти, які визначає Закон (та й здоровий глузд, зрештою, теж):
- Повернути товар у магазин (або обміняти його на інший аналогічний) можна протягом 14 днів із дня покупки.
- Обміну чи поверненню протягом цього терміну підлягають товари “належної якості”
- Обмін бракованого товару (чи усунення недоліків) здійснюється протягом гарантійного терміну (див. маркування на товарі, зазвичай це 6 місяців)
- Необхідне підтвердження здійснення покупки (копія видаткової накладної, експрес-накладної чи в крайньому випадку, електронної накладної, надісланої на E-mail)
Важливо! Обмін товару належної якості може бути проведено, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики. А в окремих випадках якщо також не пошкоджено його фабричне пакування.
Повернений товар належної якості повертається назад в продаж. І ми хочемо бути впевнені, що споживач, який його придбає, отримає задоволення від покупки.
Обмін бракованого товару
Якщо в процесі експлуатації ви виявили якісь недоліки і ви вважаєте, що це виробничий брак, зв’яжіться з нами. Ми вивчимо ситуацію і приймемо рішення як слід вчинити далі.
Якщо недолік можна усунути, ми допоможемо це зробити. Якщо ні і це дійсно виробничий брак, то ми надішлемо вам заміну безоплатно.
В будь-якій ситуації ми спробуємо знайти вихід з ситуації для вас.
Обмін або повернення коштів
Ми докладемо всіх зусиль, щоб підібрати для вас достойну альтернативу. Якщо ж ви все-таки забажаєте повернути кошти, майте на увазі, що ми не зможемо це зробити в готівковому вигляді.
Оскільки ми працюємо лише по безготівковому розрахунку або через фінансових посередників (каса банку, накладений платіж кур’єрських служб), то і повернути кошти зможемо в той же спосіб: на ваш рахунок в банку, картку (якщо оплата здійснювалась онлайн) або через касу перевізника. Зазвичай, якщо у вас є банківська карта, то є і рахунок, на який можна перерахувати кошти.
Гуртовим покупцям
Умови обміну і повернення визначаються відповідними укладеними договорами. Зазвичай товар належної якості не може бути повернений.
Обміну підлягаються браковані товари за умови, що це виробничий брак, а не результат неправильної експлуатації.